09.11.2017 - komentarze na czwartek

Komentarze do bieżącej sytuacji na rynkach finansowych

Moderatorzy: topix, gienek, Darkh, Morfeusz, olab, bono, krezus, kolargol, skippy

Czy WIG20 w dniu 10.11.2017r.

Ankieta zakończyła się 2017-11-10, 10:00

wzrosnie?
3
75%
spadnie?
1
25%
pozostanie bez zmian +-0,25%?
0
Brak głosów
 
Razem głosów : 4

Re: 09.11.2017 - komentarze na czwartek

Postprzez onichimiuk » 2017-11-09, 15:04

jacek2978 napisał(a):mala odbitka na 2490 i leacimy dalej nastepny przystanek 2460
Brawo dla PREZESA jako jedyny wiedzial o tych silnych spadakach

śmiechu warte, jakie mocne spadki chopie na obecną chwilę jesteśmy powyżej dołka ostatniej korekty ( 2460 ), głowny trend jest up. Jak przebiją wskazany powyżej poziom, to wówczas będzie można mówić o spadkach,a tak to gra na korektach.
łapanie szczytów trwa i trwa i ...
onichimiuk
 
Posty: 273
Dołączenie: 2014-12-01, 16:31

Re: 09.11.2017 - komentarze na czwartek

Postprzez jacek2978 » 2017-11-09, 15:09

onichimiuk napisał(a):
jacek2978 napisał(a):mala odbitka na 2490 i leacimy dalej nastepny przystanek 2460
Brawo dla PREZESA jako jedyny wiedzial o tych silnych spadakach

śmiechu warte, jakie mocne spadki chopie na obecną chwilę jesteśmy powyżej dołka ostatniej korekty ( 2460 ), głowny trend jest up. Jak przebiją wskazany powyżej poziom, to wówczas będzie można mówić o spadkach,a tak to gra na korektach.
łapanie szczytów trwa i trwa i ...

90 pkt w dwa dni to silny zarobek na koniach, alle z jak dobrze pamietam to czlowieku krytykowales S jak bralismy wiec przyznaj sie do wpadki :mrgreen:
jacek2978
 
Posty: 703
Dołączenie: 2016-06-01, 19:00
Miejscowość: lódzkie

Re: 09.11.2017 - komentarze na czwartek

Postprzez onichimiuk » 2017-11-09, 15:10

Jak już tak trąbicie o tych spadkach to ja ustawiam się po L na poziomach 2470, 2475 i 2480.Jak wejdą to stopy będą na 2450.
onichimiuk
 
Posty: 273
Dołączenie: 2014-12-01, 16:31

Re: 09.11.2017 - komentarze na czwartek

Postprzez onichimiuk » 2017-11-09, 15:21

jacek2978 napisał(a):
onichimiuk napisał(a):
jacek2978 napisał(a):mala odbitka na 2490 i leacimy dalej nastepny przystanek 2460
Brawo dla PREZESA jako jedyny wiedzial o tych silnych spadakach

śmiechu warte, jakie mocne spadki chopie na obecną chwilę jesteśmy powyżej dołka ostatniej korekty ( 2460 ), głowny trend jest up. Jak przebiją wskazany powyżej poziom, to wówczas będzie można mówić o spadkach,a tak to gra na korektach.
łapanie szczytów trwa i trwa i ...

90 pkt w dwa dni to silny zarobek na koniach, alle z jak dobrze pamietam to czlowieku krytykowales S jak bralismy wiec przyznaj sie do wpadki :mrgreen:



Jacuś nie żartuj sobie, ja krytykowałem ? To, że napisałem, że Ty z Prezesem to twardziele bo S pod korek, to Ty nazywasz to krytyką ? Daj spokój. Co mi do tego co wy macie za pozycje ? Graj i zarabiaj, nie interesuje mnie to czy zarabiacie czy tracicie. A co do wpadki, to się przyznaję bo powieźli mnie na PGE bo grałem pod wyniki i dupa wyszła-jednym słowem ŻYCIE...
onichimiuk
 
Posty: 273
Dołączenie: 2014-12-01, 16:31

Re: 09.11.2017 - komentarze na czwartek

Postprzez jacek2978 » 2017-11-09, 15:33

onichimiuk napisał(a):
jacek2978 napisał(a):
onichimiuk napisał(a):
jacek2978 napisał(a):mala odbitka na 2490 i leacimy dalej nastepny przystanek 2460
Brawo dla PREZESA jako jedyny wiedzial o tych silnych spadakach

śmiechu warte, jakie mocne spadki chopie na obecną chwilę jesteśmy powyżej dołka ostatniej korekty ( 2460 ), głowny trend jest up. Jak przebiją wskazany powyżej poziom, to wówczas będzie można mówić o spadkach,a tak to gra na korektach.
łapanie szczytów trwa i trwa i ...

90 pkt w dwa dni to silny zarobek na koniach, alle z jak dobrze pamietam to czlowieku krytykowales S jak bralismy wiec przyznaj sie do wpadki :mrgreen:



Jacuś nie żartuj sobie, ja krytykowałem ? To, że napisałem, że Ty z Prezesem to twardziele bo S pod korek, to Ty nazywasz to krytyką ? Daj spokój. Co mi do tego co wy macie za pozycje ? Graj i zarabiaj, nie interesuje mnie to czy zarabiacie czy tracicie. A co do wpadki, to się przyznaję bo powieźli mnie na PGE bo grałem pod wyniki i dupa wyszła-jednym słowem ŻYCIE...

spoko jest ok luzik
jacek2978
 
Posty: 703
Dołączenie: 2016-06-01, 19:00
Miejscowość: lódzkie

Poprzednia

Powróć do Komentarz po sesji

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Skipper oraz 2 gości