Wyszukiwarka znalazła 1763 wyniki(ów)

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

https://www.youtube.com/watch?v=3muWIeTzO0Y

uważam że warto gościa posłuchać
przez ryztyz
2018-05-09, 12:46
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

I co Rytyz, żałujemy teraz że za wcześniej wyszliśmy z L. Wiem, można było tyle zarobić. Cholera, ale to była taka sytuacja, ze za bardzo nie wiedziałem jaki dac target profit. Teraz żałuję. troche zal ale co zrobic-trzeba grac. wg mnie jestesmy w arcywaznym punkcie-podejscie wg mnie zbyt pionowe i...
przez ryztyz
2018-05-09, 11:18
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

Jacek Rzezniczek napisał "agresywne podejście kapitału zagranicznego"

szkoda że nie dodał że zazwyczaj jest równie agresywne zejście tegoż samego kapitału:)"
przez ryztyz
2018-05-09, 10:23
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

jak dla mnie dobry czas na ES
piatka w górę poszła czas na jakies odreagowanie
obrót trybi-LOP już nie
obstawiam jakiś spadek
przez ryztyz
2018-05-09, 10:10
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

jest jeszcze takie cos i jest to duze zagrozenie dla pozycji L
zobaczymy bo obrót się kreci i to bardzo
na wszelki wypadek wzialem zyski na razie z L i chwile poczekam-niech rynek ochlonie
przez ryztyz
2018-05-09, 09:08
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 09.05.2018 - komentarze na środę

argentarius napisał(a):Ryztyz! jaki masz target dla L?

okolice 2280
to taki poierwszy cel dla L
tam powinno sie roztrzygnac co dalej
jezeli wyjda tam górą to na tej serii skonczymy powyzej 2400
przez ryztyz
2018-05-09, 08:48
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

09.05.2018 - komentarze na środę

Panowie grajcie co widac a nie co byscie chcieli zeby bylo grane. W porownaniu z ostatnimi standardami dzisiaj na bazowym bardzo duzy obrot. Trzy razy wiekszy niz wczorajszy spadkowy dzien. Ktos kladzie kase i jutro raczej nie spusci tego ot tak( choc takie rzeczy tez mialy miejsce) na razie uwazam ...
przez ryztyz
2018-05-08, 20:46
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 09.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 1537

Re: 08.05.2018 - komentarze na wtorek

incognito napisał(a):2223 out

Taka szkoda...ja trzymam L od wczoraj. Dywergole na godzinowym bily po oczach.
Grany scenariusz andy sprzed bodajze 2 dni.
Dzis obrot zaskoczyl- londyn kupuje
przez ryztyz
2018-05-08, 15:39
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 08.05.2018 - komentarze na wtorek
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 1162

Re: 08.05.2018 - komentarze na wtorek

wchodzimy w korekte ostatnich spadków-jakiś dzien lub dwa uspokojenia a potem w dół
licze na poziom 2249 i potem w dol ale rownie dobrze moze byc tylko 2235 i w dol
przez ryztyz
2018-05-08, 09:01
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 08.05.2018 - komentarze na wtorek
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 1162

Re: 07.05.2018 - komentarze na poniedziałek

Ale bija ale bija
Troszke mi to wyglada na sztuczne zejscie w dol. Obrot jeszcze mniejszy niz w majowke...cos mi tu nie pasuje
Na razie biore zyski
przez ryztyz
2018-05-07, 15:41
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 07.05.2018 - komentarze na poniedziałek
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1246

Re: 07.05.2018 - komentarze na poniedziałek

andy napisał(a):jedno co może martwić to przyciągająca luka którą mogą chcieć domknąć?

To by sie dobrze komponowqlo. Jezeli tam zejda to pojawia sie dywergole na godzinowym
Zobaczymy co zagraja.
Jezeli wyjda ponad 2254 to od razu L za wszystko
przez ryztyz
2018-05-07, 10:05
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 07.05.2018 - komentarze na poniedziałek
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1246

Re: 04.05.2018 - komentarze na piątek

interesujace,
poszlo 2253,
da sie wyrysowac juz 5 fal od 2309 (wykres 20min)
jakos nie daje wiary temu zejsciu
:)tak zle jak u Nas nie ma w całej Europie")
przez ryztyz
2018-05-04, 13:15
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 04.05.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1583

Re: 04.05.2018 - komentarze na piątek

argentarius napisał(a):Na 2253 wsparcie poparte wyprzedaniem na godzinowym. W przygotowaniu małe L

musi przyjsc chwila oddechu-czekam na nia by ponowic S
w strefie 2269-72 bedzie dobry moment na ponowienie S
przez ryztyz
2018-05-04, 10:26
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 04.05.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1583

Re: 04.05.2018 - komentarze na piątek

jacek2978 napisał(a):dojda do 2190??????????????

dzisiaj nie sądzę-w przyszły tygodniu może sięgną 216x
obecnie oporem 2268-zakładam ze na obecnych poziomach do 15.30 sie utrzymają chyba ze to fala trzy to bedziemy schodzic cały dzien w dol
przez ryztyz
2018-05-04, 08:39
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 04.05.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1583

Re: 04.05.2018 - komentarze na piątek

piąteczek, piątunio- czas postawić kropke nad i
przez ryztyz
2018-05-04, 08:09
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 04.05.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1583

Re: 02.05.2018 - komentarze na środę

Jak pisalem maxy za nami.
Proponuje wszystkim zerknac jak dzisiejsza sesja wyglada na wig20usd bo to przedsmak tego co bedzie na bazowym a przynajmniej tak uwazam
przez ryztyz
2018-05-02, 15:55
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 02.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 970

Re: 02.05.2018 - komentarze na środę

Juz po maksach....prawe ramie zrobione teraz dol kierunek 2150
przez ryztyz
2018-05-02, 10:29
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 02.05.2018 - komentarze na środę
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 970

Re: 30.04.2018 - komentarze na poniedziałek

tak to widzę
przez ryztyz
2018-04-30, 15:15
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 30.04.2018 - komentarze na poniedziałek
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 725

Re: 27.04.2018 - komentarze na piątek

Skipper napisał(a):wszyscy już na L ? to super. :lol:
S&P dotarł do oporu 2675 , ja stawiam na elliota.

Zeby nie bylo ponownie kibicuje niedziwrdziom...dalem sie dzis nabrac;) tak bywa
przez ryztyz
2018-04-27, 15:01
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 27.04.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 1309

Re: 27.04.2018 - komentarze na piątek

Bankier napisał(a):ja odwróciłem dzisiaj pozycję już siedem razy hehehe, trzeba handlować cały czas

:-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x

Ja raz...obecnie wszustkie sily na L
Byk nie ma kapitalu ale chyba podaz nie ma co sprzedawac juz...bedzie oetarda
przez ryztyz
2018-04-27, 14:03
 
Forum: Komentarz po sesji
Temat: 27.04.2018 - komentarze na piątek
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 1309
PoprzedniaNastępna

Wróć do zaawansowanego wyszukiwania