Moderatorzy: Morfeusz, topix, gienek, Darkh, olab, bono, skippy, krezus, kolargol
someday27 napisał(a):@skippy
Przedstawiles te krzywe na wykresach jako wsparcia dla rynku w usa i u nas , jezeli one faktycznie wytrzymaja to forma przyszlych wzrostow na tworzyc dalsza czesc formacji glowy byka ?, czyli teraz rogi , gdzie powinny tez byc jakas krzywa ?
skippy napisał(a):Co do es.f to sytuacja jest analogiczna.
Potwierdziły się parabole, których fragment był tu:
post16485.html#p16485
Tu też spodziewam się powrotu pod szczyty, przed większą korektą.
Obecnie jeśli widoczne tu wsparcie nie wytrzyma:
to IMO należy się test 1000.
mirobe napisał(a):Z punktu widzenia Elliotta to ogólnie ludzie widzą obecne wzrosty jako fala 4 w 1 lub fala II wyższego rzędu.
Co ciekawe nie spotkałem się z Elliottowskim byczym spojrzeniem. Wszyscy lada moment widzą mega zwałę.
Nie znam się za dobrze na TFE, opinię przedstawiam na podstawie czytanych blogów, które teraz wyjątkowo są niemalże zgodne.
Czas pokaże, zobaczymy.
mirobe napisał(a):
Ps. Mnie ogólnie niepokoi sytuacja w Korei ...
RM.
kevin470 napisał(a):lucek sygnal kupna to sie pojawil wczoraj , a dzis to sie pojawil ze jutro bedzie korekta dzisiejszych wzrostow tak ze jutro na poludnie kolego . ale bez paniki tak znowu duzo w dol to nie bedzie . pozdrawiam
kevin470 napisał(a):lucek cos Ty jakis nerwowy jestes . ale Ci odpowiem napisalem wczoraj chcesz sprawdz nie aktualne jest tylko slowo tygodni ( za szybko to idzie )
mirobe napisał(a):Z punktu widzenia Elliotta to ogólnie ludzie widzą obecne wzrosty jako fala 4 w 1 lub fala II wyższego rzędu.
Co ciekawe nie spotkałem się z Elliottowskim byczym spojrzeniem. Wszyscy lada moment widzą mega zwałę.
Nie znam się za dobrze na TFE, opinię przedstawiam na podstawie czytanych blogów, które teraz wyjątkowo są niemalże zgodne.
Czas pokaże, zobaczymy.
Ps. Mnie ogólnie niepokoi sytuacja w Korei ...
RM.