15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Komentarze do bieżącej sytuacji na rynkach finansowych

Moderatorzy: topix, gienek, Darkh, Morfeusz, olab, bono, krezus, kolargol, skippy

Czy WIG20 w dniu 16.04.2019r.

Ankieta zakończyła się 2019-04-16, 10:00

wzrosnie?
0
Brak głosów
spadnie?
1
100%
pozostanie bez zmian +-0,25%?
0
Brak głosów
 
Razem głosów : 1

15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez karnak » 2019-04-13, 18:50

Według mnie, z punktu widzenia miesięcznego interwału, na WIG20 mamy początek nowego trendu wzrostowego – jak pokazuje logika, którą wydobyłem z tego rysunku:
Załączniki
13_04_2019_WIG20_M.jpg
karnak
 
Posty: 1608
Dołączenie: 2009-05-17, 09:37

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez nowicjusz » 2019-04-13, 19:16

Hm trochę bardzo wygląda jak późne rokokoko :) ale się z Tobą zgodzę co do zasady
że mamy początek trendu wzrostowego
Moi faworyci PKO oraz PKN Orlen , miedziak też wygląda obiecująco

Pozdro
nowicjusz
 
Posty: 736
Dołączenie: 2018-12-09, 23:02

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez nowicjusz » 2019-04-14, 11:06

Jeszcze wracając do wykresów
Załączam wig20 w ujęciu miesięcznym z najbardziej standardowym wskaźnikiem stochastycznym sugerowanym przez witrynę Investing.com
Jak to nie jest konsolidacja przed wybiciem to ..... - to nie wiem co to jest

Dodam w promocji indeks dollara w ujęciu tygodniowym
Jak wiemy ujemnie skorelowanym z indeksem naszego banana
Dodam jeszcze preferowany przeze mnie scenariusz na najbliższe 4 dni Wielkiego Tygodnia.
Co ciekawe wierzchołek wypada jak ulał w Czwartek o 17.00 czy się sprawdzi zobaczymy.
Może komuś uda się zarobić dzięki temu jakąś kasę
Pozdro
Załączniki
trójk.png
dollar.png
wzrost.png
nowicjusz
 
Posty: 736
Dołączenie: 2018-12-09, 23:02

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez zargo » 2019-04-15, 09:23

W "najbliższych godzinach" projekt rządu ws. OFE - Dworczyk
PAP - Biznes 15 kwi 2019, 8:30

"W ciągu najbliższych godzin przedstawiony zostanie projekt rządu dotyczący OFE - poinformował w poniedziałek szef kancelarii premiera Michał Dworczyk.
"Dzielą nas godziny od tego, kiedy Polacy poznają propozycję, którą przedstawi rząd w sprawie OFE" - powiedział Dworczyk w Radiu Zet."
źródło : https://stooq.pl/n/?f=1285074&c=1&p=4+22
zargo
 
Posty: 244
Dołączenie: 2018-01-24, 23:52

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez zargo » 2019-04-15, 10:21

Czy na FW20 nie buduje sie RGR z linia szyji na 2359 i teraz zaczynamy kreślić prawe ramię?
Image
zargo
 
Posty: 244
Dołączenie: 2018-01-24, 23:52

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez topix » 2019-04-15, 10:52

Nic się nie dzieje to wrzucę ciekawostkę z miejscowego podwórka - moralność kalego w biznesie:
https://www.rp.pl/Dobra-osobiste/304139 ... ykowi.html

zdrówka
Topix
Awatar użytkownika
topix
 
Posty: 2843
Dołączenie: 2010-10-26, 08:03

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez Abbasadore » 2019-04-15, 16:01

Wygląda byczo na ten moment - było silne zejście po informacji o OFE i teraz zbierają...
Abbasadore
 
Posty: 241
Dołączenie: 2011-11-10, 12:55

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez Ole » 2019-04-15, 16:04

Korekta abc jest zrobiona. Może rosnąć.
Ole
 
Posty: 709
Dołączenie: 2006-11-14, 01:28

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez jacek2978 » 2019-04-15, 19:28

w piatek stany ostro rosly, agencja rankingowa utrzymala nasz ranking a pkb zapowiada sie rowniez na wzrost, wydawalo sie ze dzis open bedzie ostro na zielono, a tu niespodzianka czerwien ;-)
Moim zdaniem duzy gracze typu morgan czy tak podobnie maja problem z uplynnieniem towaru na naszym grajdole a tym bardziej z zwiekszeniem papieru w portfelu Zagrywki zewnetrzne juz niedzialaja na obecnych inwestorow nie lykaja tych bredni i zostaje gra na male podbitki i jazda w kierunku 1700 ;-)
jacek2978
 
Posty: 956
Dołączenie: 2016-06-01, 20:00
Miejscowość: lódzkie

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez nowicjusz » 2019-04-15, 19:56

Rodzi się pytanie dlaczego mieli by sprzedawać papiery, które nie są drogie

Pozdro
nowicjusz
 
Posty: 736
Dołączenie: 2018-12-09, 23:02

Re: 15.04.2019 - komentarze na poniedzialek

Postprzez jacek2978 » 2019-04-15, 20:04

nowicjusz napisał(a):Rodzi się pytanie dlaczego mieli by sprzedawać papiery, które nie są drogie

Pozdro

sa bardzo drogie w porownaniu do cen na poziomie 1780
jacek2978
 
Posty: 956
Dołączenie: 2016-06-01, 20:00
Miejscowość: lódzkie


Powróć do Komentarz po sesji

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości