Manifest laika

Umieszczamy tu: - śmieszne infa z agencji prasowych - wyczytane na innych forach komentarze - dowcipy itp - perełki polskiego tradera- naganiacza

Manifest laika

Postprzez machanys » 2006-11-23, 12:23

Jestem laikiem. Na gie?dzie od 95 roku. 4-krotny zwyciesca konkursow organizowanych przez dzial promocji WGPW i radiowa Trojke na pocz?tku lat 90-tych. Moje pierwsze wykresy rysowa?em w bloku milimetrowych o?ˇwkiem. Codziennie szed?em po wydruk do BM, nie mia?em jeszcze telegazety. By? tylko fixing. W czytelni wieczorami czyta?em prase ekonomiczna. By?em studentem. Moja pierwsza ksiazka to Inwestycje prof. Jajugi. Pierwsza inwestycja to rynek rˇwnoleg?y. Drzalem jak wchodzila dogrywka, jak numeromaniacy bawili siŕ liczbami. Siedzia?em jak Pokemon w BM przez pierwsze lata, stalem w kolejce aby z?o?yŠ zlecenie przed sesja. Jako pierwszy w miescie w swoim BM otworzy?em rachunek internetowy. Inwestowalem ju? we wszystko od Universalu, a skonczywszy na kontraktach na soje. Wci?? siŕ ucze, czytam. Kiedys mia?em po 30-40 kontraktow otwartych na sesji, teraz mˇj zolw to max 5 kontrakty. Narzuci?em sobie pewne ograniczenia. Zdoby?em dystans do gie?dy. Nie spieszy mi siŕ w zawieraniu transakcji. Nie musze mieŠ zajŕtej pozycji co dnia, opuszczam tygodnie nie inwestujac, jak mi siŕ nie chce, jak dorwe ciekawa powiesc, jak mam urlop, wyjazd.
Zycie to nie fale Eliota, to nie gorki i dolki, zycia trzeba smakowac, gielda cie ogranicza, narzuca ci inny rytm, stres zabiera ci zdrowie. Ciezko siŕ nauczyc cierpliwoÂci.
Niektˇrym siŕ udaje, idzie ju? 13 rok z wgpw.
macHanys
machanys

Dołączenie: 2006-08-23, 10:15

Postprzez queba » 2006-11-23, 12:45

rozumiem ze to twoj kometarz po sesji jeszcze nie zakonczonej ?
queba

Dołączenie: 2006-06-20, 11:43
Miejscowość: Poznań

Postprzez Lucek » 2006-11-23, 12:53

...
Ostatnio edytowany przez Lucek, 2007-07-06, 06:22, edytowano w sumie 1 raz
Lucek

Dołączenie: 2006-06-26, 20:09

Postprzez queba » 2006-11-23, 13:11